petek, 16. maj 2014

Kifeljčki, da jim ni para

Ta vikend je bil še en dan za “dober dogodek”. Moja sestra, ki je moja najbolj goreča oboževalka vsega, kar pripravim, me je prosila, da jo naučim priprave kvašenih kifeljčkov.  Dogovorili sva se, da se dobiva v soboto pri njej doma. Ona bo skuhala kosilo (zame in moja dva mucka), po kosilu pa se jih bova skupaj lotili. Namesto kuhanja kosila sem lahko cel dopoldan pohajkovala. Dobro se z dobrim povrne. No v tem primeru zagotovo. 

 S seboj sem vzela fotoaparat in vse skupaj dokumentirala.                   
         

Recept za kifeljčke sem dobila pred leti od sodelavke in še danes sem ji hvaležna, kajti od takrat sem jih pripravila že neštetokrat. Recept sem sicer malo prikrojila, vendar okus ostaja enak. Spodaj si ga lahko preberete. Lahko jih pripravite s sladkim ali slanim nadevom. So čudovit prigrizek na izletu, na zabavi, na poti… Največkrat vse pojemo takoj, če pa kakšen slučajno ostane, ga zamrznem. Vsi jih obožujejo. Ne bo vam žal, zato priporočam, da se jih tudi vi lotite.


Maja


..........................................................

Obvezni pripomočki: pečica, posoda za stepanje, stepalnik, valjar za testo, 2x pladenj, peki papir.

Sestavine za 48 kifeljčkov
1kg bele moke
1 velika žlica soli
1 kocka kvasa
1 velika žlica sladkorja
0,5l toplega mleka
2 jajci
200g masla (razstopljenega)
Sladkor v prahu za posip

Nadev
 nutella, marmelada, orehov, pehtran, skuta, sir, šunka ipd.

1. KORAK:


V moko vmešajte sol. Nato postopoma dodajte najprej mešanico mleka, sladkorja in kvasa, nato dva rahlo vmešana jajca, ter na koncu razpuščeno maslo. Vse skupaj mešajte z mešalniko dokler ne dobite oblike, kot je videti na sliki. Pustite 1 uro vzhajati.


2. KORAK :


Ko testo dovolj vzhaja, ga razdelite na 6 kosov. Prvi kos razvaljajte v krog in razdelite na osem trikotnikov. Na vsak trikotnik dajte nadev po želji in oblikujte v kifeljčke. Preden jih daste v pečico, jih rahlo namažite z mlekom. Pecite v pečici na sredini, 200 °C, cca 20-25 minut. Ko se zlato rjavo obarvajo, jih odstranite iz pečice.



3. KORAK:


Tako izgledajo pečeni. Potreben je še posip sladkorja v prahu in lahko gredo na mizo. Niso dolgo ostali na mizi, kajti majhne otroške roke so jih kar pograbile. 



..........................................................

Srečno!


P.S. In upam, da bodo tudi vam tako teknili!

Ni komentarjev:

Objavite komentar