ponedeljek, 9. junij 2014

Kaj naredi dober dogodek še boljši?

Še en čudovit vikend je za menoj. Priložnost je nanesla, da sta se otroka pazila pri starih starših, zato sva jo midva ubrala proti morju. Izkoristila sva dober trenutek, prisluhnila drug drugemu in zgodil se je dober dogodek.

Prepričana sem, da si tudi vi želite preživeti kvaliteten čas s svojimi najbližjimi, in jim  pripraviti nekaj posebnega. Naj bo to vikend izlet, rojstnodnevna zabava, zabava za sodelavce … Vedno je dobro vedeti, kako dogodek narediti čim bolj učinkovit in zabaven. Kanček ustvarjalnosti, dober plan in vaše sodelovanje bodo naredili dogodek dober. Še boljšega pa naredi, če ga zavijete v presenečenje.

Ko imate idejo, je na vrsti predpriprava. Tistemu, ki mu je  presenečenje namenjeno ne smete vsega povsem zaviti v skrivnost, povejte le majhne podrobnosti. Če organizirate zabavo z več povabljenimi se potrudite, da bodo tudi oni sodelovali. Ne spreminjajte, kar je že dogovorjeno. Prepričajte se, da povabljeni odidejo zadovoljni, v znak pozornosti pa jim lahko poklonite nekaj za spomin.




Jaz sem načrtovala vikend z možem že dosti prej, kot se je pojavila priložnost. Tudi na moja dva otroka nisem pozabila. Pred odhodom sem jima spekla marmorni kolač, ki sta ga neučakanca jedla že med fotografiranjem.

Družina in prijatelji so naš največji dar, zato pohitite, presenetite jih z dobrim dogodkom. Jaz z veseljem presenetim moje in oni mene, ker smo prepričani, da ima  pozitiven učinek na vse nas. In na koncu se vedno zgodi preobrat, vsi smo zvezde dogodka – tisti, ki mu je bilo presenečenje namenjeno, tisti ki je organiziral presenečenje in povabljeni.

Če potrebujete spodbudo  vam bom rade volje pomagala. V slogi je moč. Mogoče nam celo uspe veledogodek? Srečno

Maja
 ……………………………….

 Recept za dober dogodek:

Ideja o presenečenju.
Pričetek predpriprave. Določite: temo dogodka, kraj in čas, število povabljenih, jedilnik in glasbeno spremljavo.
Pazite, da o presenečenju izvedo le povabljeni. Tisti, ki mu je presenečenje namenjeno pozna le majhne podrobnosti.
Potrudite se, da bodo povabljeni sodelovali pri organizaciji, skličite sestanek z njimi ter jim dodelite naloge. Izmenjajte si ideje.
Dogodek naj bo interaktiven,  naredite skupen prispevek.
Ne spreminjajte kar je že dogovorjeno.
Ne pozabite na drobne dodatke.
Prepričajte se, da povabljeni odidejo zadovoljni, dajte jim nekaj za spomin v znak pozornosti.
……………………………….

Ni komentarjev:

Objavite komentar