sobota, 24. maj 2014

»Mami kuha najboljše« in jagodna rulada


Tokrat me je navdihnila risbica, ki mi jo je podarila moja hči Ela. »Mami kuha najboljše« je izvirna, kreativna in iz srca narisana naša družina. Ela uživa, ko sodeluje pri projektu »dober dogodek«, za kar sem ji hvaležna. Najbolj všeč ji je, ko je njena ideja sprejeta. 

Ela, 9 let

Zelo zanimivo mi je, ko pomislim, koliko daril sta mi poklonila otroka, pa me še nikoli nista prosila za denar, da bi jih kupila v trgovini. Njuna darila so preprosta in nastanejo spontano. Sedeta za mizo in začneta risati, gresta na vrt in nabereta rožice, pripravita moj najljubši napitek, me močno objameta … S svojo ustvarjalnostjo me vsakič posebej povsem raznežita. Pri otroku ni pomemben čas ali namen za darilo, temveč hvaležnost, ki jo začuti v trenutku ali pozornosti, ki jo želi od tebe.


V kateri točki življenja nam začne primanjkovati časa in postane edino darilo, ki nam pade na pamet neka malenkost, ki jo moraš kupiti v trgovini. Ko odrasteš? Želim si, da bi mi otroka vedno risala risbice, mi prinašala rože in  me močno objemala. Darilo, za katerega si vzameta čas in je plod njunega dela, je zame najbolj vredno in otroci to vedo ne da bi jih o tem bilo potrebno poučiti.

Ko dobim darilo v dar se ne čutim dolžno, da moram ob priložnosti vrniti gesto. A kadar me posebej osreči, kot me je Ela s svojo risbico, se rade volje potrudim in jo vrnem.

Počakala sem na pravi trenutek, kot je bilo to nedeljo. Namreč pripravila sem jagodno rulado posebej za Elo in njeno risbico. Spodaj si lahko preberete recept. Pravi, da tako rulado lahko še večkrat ponovim.

Namesto, da darilo kupite, si vzemite čas in podarite nekaj svojega. Prikličite otroka v sebi in ustvarjalnost bo privrela na dan. Lahko pa si pomagate z mojo in Elino idejo o darilu in si naredite umetniško sladek »dober dogodek«,  tako kot sva si ga midve. 

Maja

................................................

Obvezni pripomočki: pečica, posoda za stepanje, stepalnik, pladenj, peki papir.

Sestavine za rulado:
100 g bele moke
100 g kristalnega sladkorja
1 vrečka vaniljevega sladkorja
5 jajc

Nadev:
500 g skute
0,5 l sladke smetane
500 g jagod
sladkor
sok limone

1. KORAK:

Najprej ločimo beljake od rumenjakov. Beljake trdo stepemo skupaj s kristalnim sladkorjem in vaniljevim sladkorjem. Nato stepemo rumenjake. Stepene rumenjake in beljakov sneg zmešamo skupaj ter počasi dodajamo moko, da dobimo zmes, kot je na sliki.


2. KORAK

Zmes vlijemo na pladenj in damo v pečico na 200 °C, 20 minut. 


3. KORAK

Pripravimo nadev. Stepemo sladko smetano, dodamo skuto, sladkor po okusu ter limonin sok. Zmes razmažemo po biskvitnem testu. Dodamo narezane jagode, po želji lahko še sladkamo.
Oblikujemo rulado. 


4. KORAK

Rulada kot na sliki.



................................................

Srečno!

2 komentarja:

  1. ...obožujem tvoj blog. Zakja? Ker je kombinacija vsega kar v življenju dejansko nekaj pomeni, družine, pozitivnih misli in izvirnih idej, kako lahko preživimo kakovostni čas s tisimi, ki jih imamo najraje. Vsi recepti pa so kot češnja na vrhu smetane, dodatno darilo. Kar tako naprej in še na mnoge prispevke, ki nas bodo razveseljevali. Maja, BRAVO!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uživam v pisanju bloga, zato sem še posebej vesela take pohvale. Hvala.☺

    OdgovoriIzbriši